Usein kysytyt kysymykset

Olen Autoliiton jäsen, miten kirjaudun AL-kauppaan?

1. Ylimmässä, Harmaassa palkissa on "Autoliiton jäsen, kirjaudu sisään"-kohta. Klikkaa siitä.

2. Jos et ole vielä luonut salasanaa, klikkaa "tilaa uusi salasana tästä" - linkkiä.

 

Miksi jäsenhinnat eivät näy, vaikka olen kirjautunut sisään jäsentunnuksillani?

Jos olet kirjautunut jo autoliitto.fi-sivuilla, klikkaa vielä AL-kauppaan siirryttyäsi sivun oikean yläreunan ”Kirjaudu sisään” -painiketta. Tekstiksi tulisi vaihtua ”Kirjaudu ulos”. Näin kirjautumistietosi aktivoituvat myös AL-kaupan puolella. 

Kirjautuneena näet tuotteiden kohdalla yhä sekä jäsen- että normaalihinnat, mutta tuotteen hinta näkyy ostoskorissa kirjautumisen mukaisesti jäsenhintana. 

Olen SF-Caravanin jäsen, miksi en pääse kirjautumaan AL-kauppaan?

Vain Autoliiton jäsen voi kirjautua AL-kauppaan tai Autoliitto.fi - sivustolle. SF-Caravan-jäsenet voivat jäsenetunaan tilata AL-kaupan tuotteita jäsenhintaan täältä.

Voinko tilata tuotteita AL-kaupasta, vaikka en ole Autoliiton jäsen? 

Kyllä voit, tällöin saat tuotteet normaalihintaan.

Mitä tehdä, kun tilaus keskeytyy?

Jos tilaus on jostain syystä keskeytynyt maksuvaiheessa, jo aloitettua tilausta ei pääse enää muokkaamaan. Jos et ole vielä maksanut tilaustasi, voit luoda kokonaan uuden tilauksen verkkokaupassa. Kesken jäänyt tilaus ei etene käsittelyyn. 

Paljonko tilaukseni toimituskulut maksavat?

Postikulut riippuvat tuotteen koosta. Paketeilla, jotka mahtuvat toimitetuiksi postiluukusta, postimaksut ovat yleensä 3–6 € tilauksen painosta riippuen. Suuremmilla ja painavammilla paketeilla postikulut ovat 5–8 €. Näet toteutuvat postikulut, kun olet lisännyt kaikki tilaamasi tuotteet ostoskoriin. 

 

Miksi sain kaksi sähköpostivahvistusta tilauksestani?

Ensimmäinen sähköposti-ilmoitus lähtee asiakkaalle tilauksen vahvistamisen jälkeen. Toinen sähköpostiviesti on vahvistus maksun onnistumisesta.

Jos valitsen verkkokaupassa asiapaperin toimitustavaksi noudon Autoliiton toimistolta Helsingistä (Hämeentie 105), miten saan tiedon siitä, että tilaus on noudettavissa?

Asiapaperin valmistumisesta ei tule erillistä ilmoitusta, kun se on valmiina ja noudettavissa toimistolta. Tarkista asiapaperin käsittelyaika Autoliiton verkkosivuilta. Voit tiedustella esimerkiksi puhelimitse asiapaperisi tilannetta: 09 7258 4400.

Miten annan palautetta?

Otamme mielellämme vastaan palautetta, kysymyksiä ja kehitysideoita. Anna palautetta täältä.